ما تحاصرنيش بالأسئلة
............
ما تحاصرنيش بالأسئلة. ..انت الطريق و الأوله
و لا غير حدودك فيه وطن
و الحلم انتى اوله....و ما بين عينيكى ح أكمله
و أسبق و انا معاكى الزمن
.......
يا حب أكبر م الكلام....خلينى أحبك و السلام
و لا تبعديش عن سكتى
حبينى أو ما تحبينيش. ..و سيبينى دايب فيكى أعيش
و بلاش حروفي تسكتي
.........
دنا عمري بيكى بسيط قوي....لكن بأحلامك قوي
ولا غيري ممكن يحلمك
و بدوب و مش عايز تمن...غير تبقى للأشواق سكن
أو تفهمينى و افهمك
........
عاطف عبد الحميد

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق