الاثنين، 15 فبراير 2016

الشاعر عاطف عبد الحميد *** ما تحاصرنيش بالأسئلة ............



ما تحاصرنيش بالأسئلة

............

ما تحاصرنيش بالأسئلة. ..انت الطريق و الأوله
و لا غير حدودك فيه وطن
و الحلم انتى اوله....و ما بين عينيكى ح أكمله
و أسبق و انا معاكى الزمن
.......

يا حب أكبر م الكلام....خلينى أحبك و السلام
و لا تبعديش عن سكتى
حبينى أو ما تحبينيش. ..و سيبينى دايب فيكى أعيش
و بلاش حروفي تسكتي
.........

دنا عمري بيكى بسيط قوي....لكن بأحلامك قوي
ولا غيري ممكن يحلمك
و بدوب و مش عايز تمن...غير تبقى للأشواق سكن
أو تفهمينى و افهمك
........

عاطف عبد الحميد

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق