الأحد، 3 أبريل 2016

هخصمك عشان أنساك....اغنية //// بقلم محمدمصطفى الفلو من الدقهلية



هخصمك عشان أنساك....اغنية

هحصمك عشان أنساك
أتارى قلبى مش راضى
اقوله يا قلبى كفايه عذاب
يقولى حلاوة الحب فى عذابه
مبسوط يا قلبى بدموع عينى
وصيامى فى كل شئ وسكوتى
بدل ماتضعفنى تقوينى
وأبعد وأعيش حياتى
وارجع وأقول انساه
يقولى الحب اساس الحياه
ولكل مخلوقات الله
نتصالح ونبعد عن الأحزان
ونعيش الخياه
بقلم محمدمصطفى الفلو من الدقهلية

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق