...........بحبك انتي...................
بحبك انتي رغم انك مستحيل
رغم ان الشوق معايا
وكل كلمه بقولها ليكي ع الغرام
...............مليون دليل........
رغم ان الشوق قاتلني
وان قلبي م الحنان مبقاش شايلني..
......والطريق اصبح طويل.......
بحبك انتي رغم انك مستحيل
خايف اقولك حتي حرف من الكلام.....
نفسي اقولك قلبي مش عارف ينام....
وانه بعد البعد عنك عاش عليل
كنت فاكر ان كل الدنيا زيك
وان نورها بيترسم من حسن ضيك....
والحقيقه ان الي زيك في الحياه اصبح قليل..
رغم ان البعد عنك موت ونار
واني هفضل طول حياتي بعد منك ف انكسار
بس انا هفضل احبك
رغم انك مستحيل
سالم ابو موج

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق