الاثنين، 15 فبراير 2016

بالأستيكا @@@ بقلم / طه إبراهيم



بالأستيكا

@@@@@@

همسح إسمك بالأستيكا
واشغل قلبي عشان أنساكي
وانسي المغني والمزيكا
واكتم أي شعور ف هواكي
واهرب منك علي أمريكا
وانسي العيشه المره معاكي
أي مكان لو كان فبريكا
يبقي جحيم لو كان وياكي
نفس الفكره والتحبيكه
كل غرور الدنيا عماكي
عايزه الناس ترقصلك سيكا
واللي يضحي بروحه فداكي
وانتي المليكه الفذه فريدا
كل الناس تحلف بهواكي
لأ يا حببتي انا مش أنتيكا
وعمري ما هقبل أتمناكي
همسح إسمك بالأستيكا
واشغل قلبي عشان أنساكي

@@@@@@

بقلم / طه إبراهيم

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق