الثلاثاء، 1 سبتمبر 2015

ـــــ سـت الــكـل ـــــ******** بــقـلـم:- ''أحـمـد عـبـدالـبـاقـي

ـــــ سـت الــكـل ـــــ
---------------------------------
ياست الكل ياغاليه
ياساكنة القلب والروح
يانسمة هوا معدية
ياورده العطر منها
يفوح
عاشقك ومجنونك أنا
وكل ذره 
في جسمي تبوح
ياست الكل ياغاليه
ياأغلي عندي م الدنيا
ياروح الروح
جنبك لقيت نفسي
في بعدك
روحي بتروح
ياست الكل أنا عاشقك
أنا حبك
بحبك داويت الجروح
دايما قدامي في الصوره
وجوه قلبي محفوره
ونن العين تكون إنتي
وبعيونك
أنا شايف 
تغيبي بكون خايف
في كل كلامي
مقصوده
في كل حياتي
موجوده
في أحلامي بكون شايفك
ولو أيامي معدوده
بحبك راح أطولها
ياست الكل ياقمري
بعشقك
راح يطول عمري
بحبك
راح أعيش وحدي
ولو سألوني 
ليه عايش
بأعلي صوت راح أقول
لست الكل حبيبتي
وقلبي
مهما البعد يطول
*****************************
بــقـلـم:-
''أحـمـد عـبـدالـبـاقـي

    ليست هناك تعليقات:

    إرسال تعليق