الأحد، 31 يناير 2016

.......الحب بيد فى القلب ........ محمد لطفى



........................الحب بيد فى القلب .................
الحب بيدفى القلب
وقلبى ليه بردان 
مع انى بحب....مع انى بحب
لكن موش عارف
حبيبى ليه تئلان 
مع انى بحب ...مع انى بحب
كل الدفى اللى معايا 
ععطيتهولو ومشيت بردان
خادالدفى وما عطانى....حتى الحنان
حتى الحنان كله اديتوه
مابخلتش يوم ولا نسيتوه
ولامته حعيش عطشان
الدفى معاك
ورميتنى فى دفتر النسيان
وانت اللى ما غبت عن عينى
ولاكان لغيرك فى قلبى مكان
النهارده ولا امبارح ولا اى زمان
كتير على قلبى اللى حبك كتير
ان ياخد منك حبك كتير
ان كان قلبك بخيل قولى
وانا اعيش لقلبك اسير....
محمد لطفي .....قديمه....
دا بمناسبه موجه التلج ...

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق