
(يا قلبي)
..............يا قلبي رفرف على شط الحياه
رسي سفينتك على بحر هواه
بلاش تكابر على الحبيب وتعاند
وكفاية بس انك تنول رضاه
.
.
ساعتك يا قلبي اتوقفت على بابه
غنوا جيرانه وهللوا احبابه
دقت طبول العاشقين واتبسمت
ودفوف وريده بالغرام دندنت
نصبوا الفرح....والقلوب سلمت
والكل قال مبروك...ودندن بالأغاني
وعجبببببي
بقلم......حنان
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق